پیام ویژه

آخرين مطالب

5 رمان برتر سال 2024 اقتصادي

5 رمان برتر سال 2024
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - بازار / کتاب، دوست دیرینه بشریت و درچه‌ای به‌سوی عالم دانش، تخیل و اندیشه است. از گذشته‌های دور انسان به‌واسطه کتاب به ثبت و انتقال تجربیات و آموزه‌ها می‌پرداختند و گنجینه‌ای از علم و فرهنگ را به‌وجود آوردند. 
در میان انواع کتاب‌های منتشرشده، رمان‌ها به‌دلیل محتوای جذاب، نگارش قوی و تاثیرگذاری عمیق، جایگاهی محبوب میان خوانندگان و اهالی فرهنگ پیدا کردند. رمان‌ها در گذر زمان همواره ارزش و اعتبار خود را حفظ می‌کنند و به‌عنوان منابعی الهام‌بخش مورد مطالعه قرار می‌گیرند.
با برترین رمان های سال 2024 آشنا شوید
امکان ندارد یک کتاب‌خوان حرفه‌ای باشید اما همیشه به‌دنبال پیداکردن بهترین رمان‌های به‌روز نباشید! اصلا یکی از لذت‌های بزرگ کتاب‌خواندن این است که کتاب‌های جدید و تازه منتشرشده را تهیه کنیم و جزء نخستین کسانی باشیم که آن‌ها را می‌خوانیم. اگر با ما هم‌نظر هستید، داستان‌هایی را که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، حتما بخوانید.
«بیا و بگیرش» نوشته کیلی رید
احتمالا کیلی رید را با یکی از کتاب‌های او به نام «چنین عصر سرگرم کننده‌ای» می‌شناسید. حالا کیلی رید قصد دارد رمان جدید خود را که «بیا و بگیرش» نام دارد، منتشر کند. 
این رمان حول زندگی 2 زن درحال چرخش است. یکی میلی که می‌خواهد فارغ‌التحصیل شود و برای گذران امورات زندگی خود به فکر پس‌انداز پول است و دیگری که آگاتا نام دارد و درحال بهبودی پس‌از جدایی است. آگاتا می‌خواهد تحقیقاتی در مورد روابط دانشجویان در خوابگاه میلی انجام دهد.
زمانی که آگاتا و میلی با هم تلاقی می‌کنند، درگیر یک رابطه پیچیده می‌شوند. اگر می‌خواهید از سرگذشت این 2 شخصیت اصلی داستان باخبر شوید، حتما «بیا و بگیرش» را مطالعه کنید. این کتاب در 30 ژانویه 2024 منتشر شده است.
«راز داوینچی» نوشته دن براون

پیام ویژه

 یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های جنایی تاریخ که در سال 2023 منتشر شد و هم‌اکنون در رده معروف‌ترین کتاب‌های دنیاست، راز داوینچی نام دارد. این کتاب، داستان شخصیتی به نام رابرت لنگدن، استاد نمادشناسی مذهبی در دانشگاه هاروارد را روایت می‌کند که درحال کشف توطئه‌ای از کلیسای کاتولیک است.
رمان راز داوینچی این ایده را مطرح می‌کند که عیسی مسیح با مریم مجدلیه ازدواج کرد و فرزندان آن‌ها هنوز وجود دارند. براون، شخصیت‌ها و رویدادهای تاریخی واقعی را در داستان این کتاب نمایان می‌کند.
رمان راز داوینچی به بیش از 40 زبان ترجمه شده و بیش از 80میلیون نسخه آن در سراسر جهان فروخته شده است. این کتاب به‌دلیل تعلیق گیرا و کاوش در ایده‌هایی که خواننده را به کشف رازورمزهای بیشتر تحریک می‌کند، معروف است.
«و آنگاه هیچ کس نماند» نوشته آگاتا کریستی
اگر جزء دوستداران رمان‌های پلیسی هستید، «و آنگاه هیچ کس نماند» را حتما در لیست کتاب‌هایی که باید بخوانید قرار دهید. البته بگوییم که این اثر اولین بار در سال 1939 منتشر شد اما اکنون جزء بهترین کتاب‌های 2024 شناخته می‌شود.
این رمان روایتگر داستان 10 غریبه‌ای است که توسط میزبانی ناشناس به جزیره‌ای دورافتاده در سواحل دوون دعوت می‌شوند. بعداز اینکه این افراد به جزیره می‌رسند و خود را از سرزمین اصلی جدا می‌بینند، به‌روش‌هایی مرموز، ترسناک و خشونت‌آمیز یکی پس‌از دیگری شروع به مردن می‌کنند. 
این رمان یکی از برترین آثار کریستی شناخته می‌شود که با ژانر معمایی خود طرفداران زیادی پیدا کرد. در این داستان، نویسنده به بررسی مضامین گناه، عدالت و ماهیت شر می‌پردازد. کتاب و آنگاه هیچ کس نماند، تا‌کنون در فیلم‌ها و نمایش‌نامه های زیادی اقتباس شده و آثار رازآلود زیادی با ایده‌برداری از این داستان به تولید رسیده‌اند.
«خوار و بار فروشی بهشت و زمین» نوشته جیمز مک براید
داستان این رمان به دهه‌های 1940 و 1970 در شهر پاتس‌تاون، شهری که براساس نژاد و طبقه ساخته شده، باز می‌گردد. این داستان در مورد شخصیت‌هایی به نام موشه لودلو و همسرش چونا است.
موشه لودلو یک مهاجر یهودی است که تئاتری را برای تماشاگران سیاه‌پوست اداره می‌کند و همسرش چونا که یک فروشگاه مواد غذایی را از پدرش به ارث می‌برد، از آن برای کمک‌رسانی به فقیران و ستم‌دیدگان محله خود استفاده می‌کند. او همچنین یتیم سیاه‌پستی به نام دودو که تحت تعقیب دولت است، نجات می‌دهد.
در فضای داستانی این رمان، مضامین عشق، عدالت و هویت ازطریق شخصیت‌ها و تعامل آن‌ها با یکدیگر را نمایش داده می‌شود. همچنین این داستان شامل یک راز در مورد نقاشی دزدیده‌شده ورمیراست که به‌نوعی گذشته و حال را به یکدیگر متصل می‌کند.
«نوری که نمی توانیم ببینیم» نوشته آنتونی دوئر

پیام ویژه


 یکی از کتاب‌هایی که به‌تازگی منتشر نشده اما در رده معروف‌ترین آثار خواندنی 2024 شناخته می‌شود، رمان «نوری که نمی‌توانیم ببینیم» است. داستان در مورد ماری لاورا و پدر اوست که در موزه تاریخی طبیعی پاریس زندگی می‌کنند.
ماری در 6 سالگی نابینا می‌شود و پدرش یک مینیاتوری که به واقعیت مسیر خانه آن‌ها نزدیک است، برای دخترش می‌سازد تا ماری با لمس آن‌ها مسیر بازگشت به خانه را پیدا کند. زمانی که ماری 12 ساله می‌شود، پاریس به اشغال نازی‌ها در می‌آید. ماری و پدرش به سنت مالو مهاجرت می‌کنند.
بعدها ماری با پسری به نام ورنر که جزئی از سازمان جوانان هیتلر و مامور ردیابی مخالفین است و به مناطق مختلف جنگ‌زده سفر کرده، در سنت مالو آشنا می‌شود و زندگی‌ این 2 جوان با یکدیگر در هم می‌آمیزد.
برترین رمان های 2024 را از دیجی‌کالا بخرید
تازه‌ترین و جدیدترین شاهکارهای اضافه‌شده به دنیای ادبیات را و همچنین آثاری که سال‌ها پیش به تولید رسیدند اما همچنان مورد استقبال افراد هستند، می‌توانید در دیجی‌کالا پیدا کنید.
با بررسی فهرست جدیدترین کتاب‌ها، همیشه خود را در دنیای آثار خواندنی به‌روز نگه دارید. دیجی‌کالا هر کتابی که بخواهید، چه داستانی و چه غیرداستانی، با هر موضوع و هر ژانری برای شما دارد.
این فروشگاه اینترنتی بزرگ، تنها جایی است که همه افراد را در گروه‌های سنی مختلف به‌سمت علایق‌شان در حوزه مطالعه سوق می‌دهد. بنابراین، اگر روزی قصد خرید کتاب داشتید، دیجی‌کالا را فراموش نکنید.
جمع‌بندی
همیشه وقتی صحبت از بهترین می‌شود، نام‌های زیادی در ذهن‌مان نقش می‌بندند ولی در مورد کتاب، داستان کمی فرق می‌کند. رمان‌هایی که برچسب برترین به آن‌‌ها می‌خورد، احتمالا همگی یا شروع‌کننده یک موج بوده‌اند یا به‌قدری در ذهن‌ها باقی مانده‌اند که قابل چشم‌پوشی نیستند. 
به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مقاله را به معرفی بهترین رمان‌هایی اختصاص دهیم که با یک بار خواندن، روح‌تان ارضا نمی‌شود و احتمالا باز هم به‌سراغ آن‌ها می‌روید.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1486447/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پایان بی‌خانمانی در جهان با ساخت روزانه 96 هزار خانه

بتسدا برای ساخت بازی جدید Fallout عجله نمی‌کند

5 زخمی در حمله با سلاح سرد در شهر «متز» فرانسه

دهن کجی رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی

روند کاهشی نرخ اخزا ادامه دارد

سیری تا پایان سال 2024 به برخی ویژگی‌های جدید مجهز می‌شود

بررسی آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

30 پاسخ «عصر ایران» به 30 دلیل مخالفان شرکت در انتخابات

خطر سقوط در کمین محافظه کاران انگلیس

رئیس سازمان هواشناسی کشور: بارش کشور به محدوده نرمال رسید

پسر نتانیاهو ارتش صهیونیستی و شین‌بت را به خیانت متهم کرد

Light Phone III رونمایی شد؛ گوشی هوشمندی که کلافه‌‌تان می‌کند!

واکنش یائیر لاپید به انحلال کابینه جنگ

جلوگیری پلیس از توزیع 70 تن گوشت فاسد

کنترل قیمت بلیت هواپیما از وزارت راه سلب شد

تظاهرات ده‌ها هزار اسرائیلی در تل‌آویو علیه حکومت نتانیاهو

اپل به‌دنبال کاهش ضخامت دستگاه‌های تولیدی آینده خود است

شمار شهدای غزه به 37 هزار و 347 تن رسید

تصاویری اختصاصی از نفربر اسرائیلی که در کمین گردان‌های القسام هدف قرار گرفت

کنگره شهدا باید نسل جدید را با فرهنگ دفاع مقدس پیوند بزند

جزئیات انحلال کابینه جنگ صهیونیست‌ها

اجلاسیه "شهدای غریب در اسارت" استان سمنان برگزار شد

بازار خودرو در سراشیبی؛ ریزش 25 درصدی قیمت خودروهای داخلی

مجلس آمریکا لایحه ممنوعیت فروش پهپادهای DJI را تصویب کرد

نامزدهای ریاست جمهوری با رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند

اردوغان: عید قربان با غصه‌ای که ظلم اسرائیل بر دل مسلمانان گذاشت، همراه شد

عبدالکریمی: هر کاندیدایی بگوید با آمدن من مسائل کشور حل می‌شود شارلاتان سیاسی است

آخرین خبرها از امدادرسانی به محبوس شدگان معدن شازند

هشدارهای پلیس درباره پلاک‌های گذر موقت

خرید برق صرفه‌جویی شده کشاورزان به 4 برابر قیمت

آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله مکارم شیرازی

تصاویر منتسب به گوشی قدرتمند وان‌پلاس Ace 3 Pro فاش شد

برگزاری عید قربان در کشورهای مختلف

هشدار «نارنجی» هواشناسی برای این استان‌ها

حکیم: حمایت از فلسطین واجب است

لحظه ریزش مجدد دیوار معدن در شازند

هوش مصنوعی به کمک صاحبان گربه‌ها می‌آید

حمایت شدید روسیه از کره شمالی در شورای امنیت

شرایط دریافت وام سهام عدالت 1403 اعلام شد

همکاری آلمان و ازبکستان برای اخراج پناهجویان افغان

رئیس طالبان: اختلافات در افغانستان باید کنار گذاشته شود

حمله پهپادی رژیم اسرائیل به خودرویی در لبنان

درآمد عربستان از حج تمتع

گلکسی رینگ ظاهراً با این قاب شارژ می‌شود

مشرق: اصلاح طلبان تغییر تاکتیک داده اند

تریلر جدید بازی !Thank Goodness You’re Here را ببینید

مخالفت اکثر آمریکایی‌ها با دخالت‌های خارجی واشنگتن

خسرو معتضد در تاریخ اشتباه کرده است؟

پلاک طلای آبشده زربد با پک منحصر به فرد گلدن ارت ( خانی )

مذاکرات سوریه و ترکیه در پایگاه «حمیمیم»