پیام ویژه

آخرين مطالب

نکاتی که لازم است قبل از خرید تور استانبول یا هر تور دیگری بدانید اقتصادي

نکاتی که لازم است قبل از خرید تور استانبول یا هر تور دیگری بدانید
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - برای تهیه تور سفرمارکت یا هر شهر دیگری، با مراجعه به وب‌سایت سفرمارکت یا نصب اپلیکیشن سفرمارکت در گوشی هوشمند خود می‌توانید شهر مبدأ، شهر مقصد، بازه زمانی‌که می‌خواهید در آن مدت به سفر بروید و بودجه خود را انتخاب کنید.

همراه شدن با تورهای مسافرتی می‌تواند فرآیند سفر بدون دردسری را برای شما به ارمغان بیاورد. از همین رو بسیاری از گردشگران قبل از سفر به استانبول و یا سایر کشورها به دنبال خرید تور هستند. در این میان، نکاتی در مورد تورها وجود دارد که لازم است قبل از خرید تور مسافرتی برای استانبول یا هر شهر دیگری این مطلب را بخوانید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر با این نکات و نحوه خرید این تورها آشنا شویم.
کمی آشنایی با تورهای مسافرتی
به طور کلی تورهای مسافرتی برای استانبول یا هر شهر دیگری توسط آژانس‌های گردشگری عرضه می‌شوند. خدمات موجود در تورهای مسافرتی شامل رزرو هتل، خرید بلیط وسیله نقلیه، هماهنگی برای صدور ویزا، خرید بیمه مسافرتی، تورلیدر، وعده‌های غذایی مسافران، خرید بلیط ورودیه جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی می‌شود. با خرید تورهای مسافرتی می‌توانید در وقت و حتی هزینه خود صرفه‌جویی زیادی کنید. اگر خودتان بدون تور قصد برنامه‌ریزی برای سفر به یک شهر یا کشور دیگر را داشته باشید، لازم است که به ‌طور جداگانه خدمات موجود در یک تور را خریداری کنید.
برای تهیه تور سفرمارکت یا هر شهر دیگری، با مراجعه به وب‌سایت سفرمارکت یا نصب اپلیکیشن سفرمارکت در گوشی هوشمند خود می‌توانید شهر مبدأ، شهر مقصد، بازه زمانی‌که می‌خواهید در آن مدت به سفر بروید و بودجه خود را انتخاب کنید.
سفر با تور استانبول
استانبول بزرگترین شهر ترکیه و یکی از شهرهای پرگردشگر دنیاست. این شهر در شمال‌ غرب ترکیه و در منطقه‌ای موسوم به مرمره واقع شده است که علاوه بر داشتن جذابیت‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، مهم‌ترین مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه هم به شمار می‌رود. قرار گرفتن در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره و حاشیه بندرگاه طبیعی به نام شاخ زرین (طلایی)، باعث ‌شده استانبول گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. از طرفی جاهای دیدنی استانبول هم از دلایل جذب گردشگران به این مقصد هستند.
استانبول شهری است که که ثروت‌های تاریخی فراوان و منحصر به فردی دارد و با جغرافیای فوق العاده خود در بین دو قاره، میزبان تمدن‌های مختلف است. به همین دلیل همواره پذیرای فرهنگ‌های مختلف از سراسر جهان است. این شهر زیبا و منحصر به فرد داری طبیعت جذاب، بسیار دیدنی و فضای شهری ایده‌آل است که نماد زندگی شهری پویا و مدرن است.
چگونه تور استانبول را با قیمتی کم تهیه کنیم؟
اصولا فصل‌های گرم سال مانند اواخر بهار و تابستان استانبول میزبان بیشترین میزان گردشگر خود است. از این رو هزینه تورهای استانبول بیشتر خواهد شد. اما اگر به دنبال تور استانبول ارزان هستید، پیشنهاد ما اوایل بهار و فصل‌های پاییز و زمستان است. شما همچنین می‌توانید با استفاده از تورهای لحظه آخری سفرمارکت تا مقدار قابل توجهی به کاهش هزینه‌های خود کمک کنید.

پیام ویژه

بازه قیمتی تورهای استانبول چه مقدار است؟
دیدیم که استانبول مقصدی بی‌نظیر است که می‌توان در آن به گشت و گذار و تفریح پرداخت. وجود مناظر بکر و طبیعت زیبا، رستوران‌ها و غذاهای خوشمزه و مکان‌های تفریحی تنها بخشی از جاهای گردشگری استانبول است. همه این‌ها باعث می‌شود تا اغلب مردم همواره به دنبال برنامه‌ریزی و سفر به استانبول باشند. یکی از راه‌های راحت و آسان، خرید تور استانبول است که این راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما مورد مهم قیمت تور استانبول است که بستگی به عوامل زیر دارد:
این که در چه فصلی سفر می‌کنید. این که چه نوع بلیط و هتلی مد نظر دارید. چه مدت زمان در استانبول می‌مانید. چه امکاناتی را مد نظر دارید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر در فصول پرگردشگر مانند تابستان سفر کنید، هزینه سفر شما بالا خواهد بود. همچنین آب و هوای مقصد نیز بر این موضوع تاثیر دارد. مثلا استانبول در بهار آب و هوای خوبی دارد؛ اگر در ان فصل به استانبول سفر کنید، مجددا هزینه سفر شما زیاد خواهد بود. برای توضیحات دقیق‌تر، راهنمای سفر به استانبول را از دست ندهید.
اطلاعات ضروری پیش از خرید تور و سفر به استانبول
برخی نکات در مورد سفر به ترکیه وجود دارد که دانستن آن‌ها پیش از سفر لازم است. این نکات به شرح زیر هستند:
مسافران ایرانی برای سفر تفریحی به کشور ترکیه نیازی به دریافت ویزا ندارند و داشتن پاسپورت کافی است. برای سفر در شهر با وسایل نقلیه عمومی باید از استانبول کارت استفاده کنید. بهتر است بلیط رفت و برگشت استانبول را همزمان تهیه کنید. از تورهای استانبول استفاده کنید تا هزینه‌های خود را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهید.
بهترین زمان برای سفر به استانبول!
برای سفر به استانبول می‌توانید در زمان برپایی فستیوال‌هایی که در فصول مختلف برگزار می‌شود مانند عید نوروز، کریسمس، اعیاد و تعطیلی‌های خاص به استانبول سفر کنید.
به صورت کلی، تمام ماه‌های سال برای سفر به استانبول مناسب است. ولی بهترین زمان برای رفتن به استانبول بهار و پاییز هستند. علاوه بر هوای دلچسب پاییز، حراج‌ها و جشنواره‌های زیادی در این دو فصل برگزار می‌شود. با خرید بلیط ارزان استانبول در سفرمارکت می‌توانید در بهترین فصل به این شهر تاریخی سفر کنید.
در سفر به استانبول چه غذاهایی بخوریم؟
غذاخوردن در استانبول از بهترین تجربه‌های سفر شما به این مقصد خواهد بود. بهترین رستوران‌های استانبول شامل انواع رستوران‌های محلی، کافه‌های محلی و رستوران‌های بین‌المللی هستند. این رستوران‌ها با پرسنلی کارکشته در خدمت شما هستند تا انوع و اقسام غذاها و نوشیدنی‌ها را برای شما سرو کنند. غذاهای محلی ترکیه، شیرینی‌ها و پیش‌غذاهای ترکیه‌ای، غذاهای دریایی و منوهای بین‌المللی از گزینه‌های اصلی پیش روی شما برای یک شکم‌گردی درست و حسابی در ترکیه هستند.
برای خرید در استانبول به کدام مراکز خرید برویم؟
وقتی با تور ترکیه استانبول سفر می‌کنید به مهد بازارهای بزرگ و مراکز خرید بی‌نظیر و فروشگاه‌های لوکس و مدرن ترکیه سفر کرده‌اید. استانبول جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد که خرید در مراکز خرید بی‌نظیرش یکی از همین جاذبه‌ها برای گردشگران است. شما لذت خرید از برترین برندهای ترکیه با قیمت‌های مناسب را در جایی جز استانبول تجربه نمی‌کنید. برخی از این مراکز به شرح زیر هستند:
مرکز خرید استانبول مال مرکز خرید فروم استانبول مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول مرکز خرید زورلو استانبول همچنین شهر استانبول به دلیل قدمت تاریخی در زمینه تجارت و خرید و فروش سابقه‌ای دیرینه دارد و دارای بازارهای زیادی است. یکی از مهم‌ترین و معتبرترین بازارهای این شهر بازار بزرگ استانبول است که شباهت زیادی به بازار بزرگ تبریز دارد.

پیام ویژه

حمل و نقل با استانبول کارت
هزینه حمل‌ونقل عمومی در استانبول بسیار پایین و مقرون‌به‌صرفه است. برای استفاده اقتصادی‌تر از این وسایل نقلیه، پیشنهاد می‌کنیم در همان بدو ورود به یکی از باجه‌های روزنامه‌فروشی مراجعه کنید و یک آکبیل کارت (استانبول کارت) تهیه کنید. این کارت را می‌توانید به میزان دلخواه شارژ کنید و برای حمل‌ونقل عمومی و به ‌خصوص مترو و تراموا از آن استفاده کنید. نکته جالب در خصوص استانبول کارت این است که در هنگام بازگشت می‌توانید کارت خود را به یکی از همین باجه‌ها تحویل دهید و در ازای آن مبلغی را به عنوان هزینه ارزش کارت به اضافه میزان شارژ آن دریافت کنید.
سخن آخر
دیدیم که پیش از رزرو تور استانبول لازم است در مورد فصول مناسب برای سفر به این شهر، مراکز خریدی و تفریحی، حمل و نقل و قیمت تور اطلاعاتی داشته باشید. این موضوع در مورد تمام تورها صدق می‌کند.
*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/863440/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرحی گرام : آچار فرانسه اینستاگرام

اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر نورومورفیک جهان رونمایی کرد

بازگشت «مهار» به سیاست خارجی آمریکا؟

یک دهه حرف‌های تکراری؛ آیا مواضع فرزین با مدیران سابق بانک مرکزی تفاوتی دارد؟!

زمان واقعی صدور پروانه ساخت چقدر است؟

بامداد بی‌رمق

خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد

مسخره‌بازی

واکنش سازمان ثبت احوال به حذف نام پدر از کارت هوشمند ملی

هم میهن: پایان گشت ارشاد و روسیاهی تندروها

830 طرح مسئولیت اجتماعی استان فارس در رصد شرکت ملی نفت/ 4 همت اعتبار اختصاص یافت

طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

اندروید 15 برنامه‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند

روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل

ماجرای شایعه خروج ایران از ایکوم و ایکوموس چیست؟

پادشاه لخته

ریاض برای متعادل کردن بودجه به نفت بالای 96 دلار نیاز دارد

74 هزار فعالیت تعمیراتی با هدف افزایش تولید نفت در گچساران

یک دهه حرف‌های تکراری؛ آیا مواضع فرزین با رئسای سابق بانک مرکزی تفاوتی دارد؟!

جزئیات افزایش حقوق سرایداران مدارس اعلام شد

معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

آغاز فروش اینترنتی دارو از ماه آینده

مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی فعالان اقتصادی به مجوزهای جدید اعلام شد

لحظه‌ای بزرگ در انتظار لپ‌تاپ‌های ویندوزی است

تلفات بارندگی و سیل در پاکستان به حدود 100 تن رسید

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

موج تعدیل نیرو به خالق هوش مصنوعی Stable Diffusion رسید

از خاتمی تا دایی در مراسم ترحیم همسر «محسن مهرعلیزاده»/ تصاویر

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

اقدام روز گذشته اسرائیل گوشمالی دیگری خواهد داشت/ پاسخ ایران می‌تواند اشکال متفاوت داشته باشد

حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس

امدادرسانی 112 روستا در سیستان و بلوچستان

‏ویدئویی از سرقت با خونسردی کامل و بدون ماسک از پارکینگ و انباری یک مجتمع

قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

مدل جدید گوشی ارزان گلکسی F15 سامسونگ عرضه شد

توییت جدید عضو دفتر رهبر انقلاب پس از اظهاراتش درباره حجاب

مذاکرات هند و اوپک درباره تحولات بازار نفت

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

واردات نفت چین از روسیه در ماه مارس افزایش یافت

فیلمی از لحظه انفجار مغازه عطرفروشی

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

آیت‌الله جوادی آملی: بانک‌ها جلوی اختلاس‌ها را بگیرند

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود

تصاویری از خسارت سیل امارات

امدادرسانی‌ نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

ایران به فناوری سامانه پایش وضع ماشین‌های دوار دست یافت