پیام ویژه
مدیر روابط عمومی منطقه 20 :
محصول محوری یکی از عناصر عملیاتی روابط عمومی است
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 - 20:16:00
پیام ویژه - مدیر روابط عمومی منطقه 20 به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: خلاقیت، پاسخگویی، محصول محوری، توسعه شبکه های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت سمن ها و بخش خصوصی چهار راهبرد اصلی سال 1400 در روابط عمومی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 محمدباقر فرهند گفت: مجموعه اهداف اجرائی این اداره در سال 1400 با در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای پیشبرد اهداف این سازمان تدوین و اجرائی خواهد شد.
فرهند گفت: در راستای نیل به اثربخشی بیشتر ارتباطات رسانه ای؛ توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی، افزایش ارتباط موثر و هدفمند با رسانه های گروهی به ویژه بومی، طراحی اپلیکیشن موبایلی روابط عمومی، افزایش جذابیت، به روزرسانی ماژول های پرتال منطقه و حضور در برنامه های علمی و آموزشی مرتبط با توانمندسازی روابط عمومی در عناوین اهداف اجرایی این اداره تدوین شده است.
او تولید محصولات مرتبط با گردشگری- فرهنگ شهروندی و برندسازی، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، حضور موثر در نقش اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران منطقه، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در سازمان، برگزاری نمایشگاه تخصصی ویژه معرفی دستاوردهای معاونت ها و خلق شخصیت های بومی ری جهت اقدامات محتوایی مرتبط با سرمایه اجتماعی را از دیگر اهداف این مجموعه در راستای افزایش بهره وری سازمانی برشمرد.
فرهند اظهار داشت: افزایش ارتباط با ادارات ارشاد، میراث فرهنگی، سپاه، آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و آموزش و پرورش، بهره گیری از ظرفیت خدمات اجرایی و مشاوره ای بخش خصوصی و سمن ها و افزایش مناسبات با دستگاه های اجرایی شهرری با هدف ارتقاء تعامل بین سازمانی از دیگر عناوین اهداف اجرائی اداره روابط عمومی در سال جاری است.
مدیر روابط عمومی این منطقه در ادامه طراحی و برند سازی(لوگو، تمبر، پرچم و...)، طراحی و اجرایی نمودن برند ری قبله تهران، اجرایی کردن مجله خبری بیستبخون، طراحی و اجرایی کردن مدل های نوین تولید محتوا همانند حدیث گرافی - شهید گرافی - ری نگار تاریخی - خبر خوب- دیدگاه- عکس نوشت- موشن و اینفوگرافی- مجله خبری، ارتباط موثر با رسانه های بومی شهرری و مدیریت بر کاهش تعارضات و اصطلاحات دروازه بانی اخبار منطقه در رسانه ها با رویکرد مثبت، طراحی و تهیه کتابچه معرفی جاذبه های گردشگری ری و تاریخ ری به زبان انگلیسی، تدوین و نشر مجله " روایت تهران - قصه ری "، تهیه و توزیع کارت پستال از جاذبه های گردشگری منطقه و معرفی دست آوردهای مدیریت شهری به دستگاه های اداری و اجرایی - شورایاران - صنوف و اقشار مختلف با بهره گیری از روش های ارتباطات موثر و شبکه های اجتماعی را از جمله پروژه های ارتباطی این منطقه عنوان کرد.

http://www.Yazd-Online.ir/Fa/News/664108/محصول-محوری-یکی-از-عناصر-عملیاتی-روابط-عمومی-است
بستن   چاپ