پیام ویژه
مسکنی تاکید کرد : شفافیت و مردمی بودن دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم
دوشنبه 1 آذر 1400 - 16:40:47
وزارت رفاه
پیام ویژه - معاون امورتعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شفافیت و مردمی بودن را دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم دانست.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی، امروز درحاشیه بازدید ازتعاونی مصرف کارکنان این وزارتخانه اعلام کرد : تنها مسیر افزایش اعتماد عمومی به تعاونی ها، شفافیت است.
معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مردمی بودن تعاونی ها گفت : افزایش کمی و کیفی تعاونی ها به شکل جدی از سوی وزارت مردم دنبال می شود.
وی تصریح کرد : هدف نهایی ما افزایش سهم بخش تعاون از کل کیک اقتصاد کشور است.
مسکنی تاکید کرد: برگزاری مجامع تعاونی ها به صورت الکترونیکی انجام شود.
معاون امور تعاون ادامه داد: اصلاح ساختاروجلوگیری از گلوگاه های فساد خیز در تعاونی ها به دو شکل نظارت بیرونی (بخش دولتی تعاون) و نظارت درونی (از طریق اعضای مجمع عمومی در مجامع سالانه تعاونی ها) انجام می شود.
وی افزود : وزارت مردم به عنوان متولی نظارت بخش دولتی تعاون، شفافیت و جلوگیری از فساد را از زیر مجموعه های خود آغاز می کند.
گفتنی است تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ساختار شماره یک و دو فعالیت می کند.
در این بازدید بهرام درستکار ، مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی» گزارشی از عملکرد این تعاونی از سال های 90 تا 99 ارائه کرد.
تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دارای 3 هزار و 195 نفر عضو است .
در حال حاضر3 هزار و 300 شرکت تعاونی مصرف با بیش از 5 هزار فروشگاه در سطح کشور در گرایش های کارگری، کارمندی و محلی در حال خدمت رسانی به شهروندان است .
1 آذر 1400 15:47
کد خبر : 249,616
کلیدواژه ها: مهدی مسکنی ,شفافیت,مردمی بودن, راهبرد اساسی معاونت تعاون
نظرات بینندگان

http://www.Yazd-Online.ir/Fa/News/787152/مسکنی-تاکید-کرد---شفافیت-و-مردمی-بودن-دو-راهبرد-اساسی-معاونت-تعاون-در-دولت-سیزدهم
بستن   چاپ