در پانزدهمین سالروز تاسیس مرکز نظارت همگانی ١٨٨٨ صورت گرفت
کسب رتبه نخست معاونت خدمات شهری در پاسخگویی به پیام های مردمی
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 - 12:09:06
|
|
پیام ویژه - در پانزدهمین سالروز تاسیس مرکز نظارت همگانی ١٨٨٨ از معاون خدمات شهری شهرداری تهران بعنوان مدیر برتر پاسخگو در حوزه خدمات شهری در سال 99 تقدیر و قدردانی بعمل آمد و این معاونت در بین تمامی معاونت ها حائز رتبه نخست شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در پانزدهمین سالروز تاسیس مرکز نظارت همگانی 1888که با حضور دکتر مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، مسعود حمزه ای رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، اصغرعطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، فردین رحمان نژاد معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری و... برگزار شد از مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران بعنوان مدیر برتر پاسخگو در سال 99 تقدیر بعمل آمد. در این جلسه مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران از پیشرفت، توجه و حساسیت ویژه این حوزه در خصوص رسیدگی به پیام های 1888 ابراز رضایت کرد و از زحمات معاون خدمات شهری شهرداری تهران تشکر و از ایشان بعنوان مدیر برتر پاسخگو در سال 99 تقدیر بعمل آورد. در ادامه این جلسه، عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ضمن تشریح عملکرد این معاونت در رسیدگی و پاسخگویی به پیام های ١٨٨٨ گفت: بنابر دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران رسیدگی به پیام های ١٨٨٨ در حوزه نگهداشت شهر در راس همه امور قرار دارد و مسوولین موظف هستند که با پیگیری های مستمر و بازدیدهای میدانی موارد پرپیام و آسیب شناسی آنها در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن موضوعات بپردازند. براساس فعالیت ها و آمار و ارقام موجود در خصوص میزان رسیدگی و پاسخگویی به پیام های مردمی ١٨٨٨ در حوزه خدمات شهری طی یکسال گذشته؛ این معاونت در بین تمامی معاونت ها رتبه نخست را کسب کرد.
http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/664273/کسب-رتبه-نخست-معاونت-خدمات-شهری-در-پاسخگویی-به-پیام-های-مردمی
|