پیام ویژه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1477377/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خالی کردن حساب سالمندان در پای عابر بانک

معامله گران محتاط شدند؛ بازار طلا به کف حمایت برگشت

انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران

مشتریان صرافی سقوط‌کرده FTX پول خود را پس می‌گیرند

انسیه خزعلی: ساختار معاونت امور زنان و خانواده در دولت قبل تضعیف شد

بودجه در کجا مصرف می‌شود؟

طراحی بسیار جذاب با قیمت جذاب‌تر؛ گوشی‌های اکسون 60 و 60 لایت رونمایی شدند

اینتل درباره قطع ارتباط تجاری با هواوی بیانیه صادر کرد

هم‌میهن: چه کسانی از خشم و اعتراض مردم سودجویی می‌کنند؟

اسامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

توضیح پلیس درباره فیلم سارقان زورگیر در بیرجند

ماجرای فردی که در حالت مستی، دوستش را کُشت

کارنامه تجارت خارجی دولت رئیسی در ماه اول سال

صنعت دستاوردسازی در فرزندآوری!

جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور برای داوطلبان سیل‌زده

به Core Ultra دل نبندید؛ Ryzen AI در راه است

ثبت نام کن 30 هزار تومان بگیر

استراتژی جدید برادر محسن؟

نشست خبری رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی

دلبری جدید فنلاندی‌ها؛ نوکیا 3210 نسخه 2024 معرفی شد

کنایه آذری جهرمی به خبرگزاری دولت، آمارِ دروغ ، دروغِ آماری

پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت

اختیارات بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز تمدید شد

رونمایی ردمی پد پرو و پوکو F6 بسیار نزدیک است

ذره‌بین روی بودجه فرهنگی

عرضه بیش از 24 محصول متنوع پالایشگاه آبادان در بورس

بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

سامسونگ شرکت هوش مصنوعی پزشکی Sonio را می‌خرد

گریه برای وحدت!

تأمین مالی و ریسک داخلی‌سازی در صنعت پتروشیمی پوشش داده می‌شود

مدیرمسئول همشهری نوشت: بغض وحدت ساز

دعوت دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف از صنعت گاز ایران برای برگزاری کارگاه آموزشی ساخت داخل

فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد

قتل یک مدیر شهرداری تهران با همدستی همسر وی!

کارشناس تلویزیون: زنان خانه دار را فرستادند دنبال درس و مشق تا جمعیت را کاهش دهند!

فاطمه هاشمی: با گفتن دل‌مان می‌سوزد، کار پیش نمی‌رود

بحران‌طلبی یک جریان سیاسی در زنگ حساب

برنامه‌ریزی برای بومی‌سازی اهم لایسنس‌های صنعت پتروشیمی تا 7 سال آینده

آتش‌سوزی عظیم در یک کارخانه جایگاه شارژ در شمال ایتالیا

بارش تگرگ در اردبیل

خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند!

سامسونگ بزرگ‌ترین برند مانیتورهای OLED در جهان شد

ریاست یا رقابت در 1404؟

امنیت درون‌زا و توسعه ایران

مدیرعامل پالایشگاه آبادان از تحریریه رسانه‌های روابط عمومی وزارت نفت بازدید کرد

سامانه طرح جامع هوشمند تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی رونمایی شد

آیین گشایش بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

نیاز به جذب سرمایه‌گذاری هنگفت در فناوری کربن‌زدایی داریم

خالق ChatGPT ابزاری برای شناسایی تصاویر هوش مصنوعی منتشر می‌کند