پیام ویژه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1477377/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روایتی از پشت پرده حمله عراقچی به دولت بایدن و نتانیاهو

چرا اسرائیل از عادی شدن روابط ایران و آمریکا نگران است؟

بازخوانی تاریخی مهم ترین فجایع رخ داده در بنادر دنیا

خطای خانم وزیر

اطلاعات: محموله خطرناک را چه کسی به بندر آورد؟

ادعای ترامپ: موفق‌ترین 100 روز در تاریخ آمریکا را سپری کرده‌ایم

تماشای تلویزیون بدون نیاز به اینترنت و وای‌فای؛ مالک نوکیا گوشی متفاوتی می‌سازد

رده بندی بهترین دوربین گوشی جهان در ماه آوریل؛ خبری از سامسونگ نیست

نان و ملیت؛ درباره پیشنهاد برداشتن یارانه مهاجران افغانستانی

تنش جدید در اسرائیل؛ آتش‌سوزی‌ها عمدی هستند؟

حمله پهپادی یمن علیه ناو هواپیمابر وینسون آمریکا

آیا قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار می‌رسد؟

روبیو: تصمیماتی در حوزه سیاست خارجی می‌گیریم که برای آمریکا خوب باشد

رژیم صهیونیستی 800 کودک را از حق تحصیل محروم خواهد کرد

قتل داماد با چاقو؛ قاتل گیر قاچاقچیان کلاهبردار افتاد

معامله گران بازار سهام و ارز دست به عصا شدند

صدور تمامی بیمه‌ها مشروط به استعلام از سامانه املاک و اسکان شد

گام بلند سامسونگ برای ایجاد انقلاب در گوشی های آینده

کدام کشورها به مردم ایران تسلیت نگفتند؟

کودکان غزه در مرز مرگ از گرسنگی

وزیر خارجه پاکستان: به اقدامات تنش‌آمیز هند شدیداً پاسخ می‌دهیم

ایرلاین هفت دست؛ هواپیما هیچی!

پاس گل ناخواسته ترامپ به لیبرال‌های کانادا

شهباز شریف هند را به اقدامات تحریک آمیز متهم کرد

حمله هکرها به سامانه پرداخت الکترونیکی رژیم صهیونیستی

رشد 42 هزار واحدی شاخص بازار سرمایه؛ عبور ارزش بورس تهران از 10 هزار همت

ترامپ: چین وضعیت بسیار بدی دارد

اوکراین: آتش‌بس 30 روزه می‌خواهیم

دستور صریح استاندار مازندران برای پیگیری بحث مسکن ایثارگران

تبریک روز‌ دختر از میان دود و آتش!

بدمستی مرد جوان به قتل مقابل جگرکی منجر شد

پوکو F7 حالا فاصله چندانی تا عرضه رسمی ندارد

عون: در سفر محمود عباس، مسئله سلاح فلسطینی‌ها در لبنان بررسی می‌شود

الزامی شدن استفاده از سامانه املاک و اسکان در بیمه‌ها

دیه جان‌باختگان حادثه انفجار بندر شهید رجایی واریز شد

داستان یک مرد؛ آتش‌نشانی که خودش را از تهران به بندرعباس رساند

34 درصد واردات کشور با نرخ ارز 28500 تومان صورت گرفته است

متقاضیان تسهیلات بانکی بخوانند؛ پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری چه تغییری کرد؟

زنگ خطر بازگشت تورم‌های 3 رقمی؛ موج جدید تورمی در راه است

چاقویی در چمدان؛ ماجرای قتل‏‌های خانگی زنان مهاجر ایرانی

ترامپ: با چین به توافق خواهیم رسید

آتش‌سوزی بی‌سابقه در تاریخ اسرائیل؛ حمل و نقل مختل شد

قتل زن آرایشگر 40 ساله؛ شناسایی قاتل ادامه دارد

خرید با کالابرگ‌های الکترونیکی تسهیل شد

زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد

تخم‌مرغ 25 هزار تومانی درب مرغداری؛ تعطیلی گسترده مرغداری‌ها کلید خورد

واردات پارچه 2 برابر شد؛ 80 درصد واردات پوشاک از مناطق آزاد

کناره گیری ایلان ماسک از کاخ سفید، بی سر و صدا!

پوتین: دیر یا زود روابط روسیه با اروپا احیا می‌شود

سقوط در دریای سرخ