پیام ویژه - مهر /در سایه نقض مکرر آتش بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و در حمله پهپادی این رژیم به یک خودرو، دو نفر به شهادت رسیدند.
به گزارش المیادین ، اداره دفاع مدنی جنوب لبنان امروز اعلام کرد که دو نفر در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در اطراف شهر کفررمان در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.
خبرگزاری ملی لبنان نیز افزود که این دو نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی شاسیبلند X۵ در جاده تپه الدبشه به سمت دوحه کفررمان به شهادت رسیدند.
خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که نظامیان صهیونیست در چارچوب نقض آتشبس در جنوب لبنان، به خودرویی در محله الدیر در شهر نبطیه الفوقا و به خودروی دیگری در اطراف محله پادگان ارتش تیراندازی کردند.
همچنین یک پهپاد متخاصم دو بمب صوتی بر روی شهر برعشیت در منطقه بنت جبیل پرتاب کرد.