شنبه ۶ تير ۱۴۰۵
بین الملل

دبیر کل حزب الله: توافق دولت لبنان با اسرائیل، مایه ننگ است

دبیر کل حزب الله: توافق دولت لبنان با اسرائیل، مایه ننگ است
پیام ویژه - صدا و سیما / دبیر کل حزب‌الله، توافق دولت لبنان با رژیم صهیونیستی را شرم آور خواند و تأکید کرد این توافق، به اشغالگری صهیونیست‌ها مشروعیت می‌بخشد. وی همچنین ...
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - صدا و سیما / دبیر کل حزب‌الله، توافق دولت لبنان با رژیم صهیونیستی را شرم آور خواند و تأکید کرد این توافق، به اشغالگری صهیونیست‌ها مشروعیت می‌بخشد.
وی همچنین گفت: دولت لبنان دیگر هیچ اهرم فشاری در برابر اسرائیل ندارد.
قاسم با بیان اینکه این جلسات برای تحمیل تسلیم کامل در برابر خواسته‌ها و دیکته‌های اسرائیل و آمریکا برگزار شد، گفت: شما در این جلسات، در مخالفت با بیش از نیمی از مردم لبنان شرکت می‌کنید. این اقدام در تضاد با قانون اساسی که رژیم اسرائیل را دشمن می‌داند.
وی با اشاره به اینکه دولت لبنان هیچ اهرم فشاری در برابر اسرائیل ندارد، خاطر نشان کرد: شما به صورت داوطلبانه، پشت مقاومت و مردم را خالی کند و به آن خنجر زدید. این اقدام، در راستای خدمت به پروژه خصمانه اسرائیل است. این خیانت به حاکمیت لبنان است.
دبیر کل حزب الله گریزی به یادداشت تفاهم ایران و آمریکا زد و گفت: در بند نخست این یادداشت تفاهم، آتش‌بس در لبنان ذکر شده است. وقتی دشمن اسرائیلی از رعایت آن خودداری کرد، ایران این توافق را به حالت تعلیق درآورد و به مسدود کردن تنگه هرمز ادامه داد تا اینکه ایالات متحده فشار آورد و دشمن اسرائیلی را مجبور به آتش‌بس کرد.


نظرات شما