يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵
بین الملل

نقض آتش‌بس در جنوب لبنان تنها یک روز پس از توافق تل‌آویو و بیروت

نقض آتش‌بس در جنوب لبنان تنها یک روز پس از توافق تل‌آویو و بیروت
پیام ویژه - ایسنا /منابع خبری امروز (یکشنبه) از تداوم نقض آتش‌بس در لبنان توسط رژیم صهیونیستی و حملات پهپادی و موشکی به جنوب و ضاحیه جنوبی لبنان تنها یک روز پس از توافق ...
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - ایسنا /منابع خبری امروز (یکشنبه) از تداوم نقض آتش‌بس در لبنان توسط رژیم صهیونیستی و حملات پهپادی و موشکی به جنوب و ضاحیه جنوبی لبنان تنها یک روز پس از توافق بیروت و تل‌آویو با میانجی‌گری آمریکا خبر دادند.
خبرگزاری ملی لبنان خبر داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف شهرک دیرسریان-الطیبه را هدف قرار دادند.
بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، منابع خبری از پرواز یک پهپاد متخاصم بر فراز آسمان ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند.
منابع خبری همچنین اعلام کردند ۲ بمب فسفری به محله الصافح خراج شویا شلیک شده‌اند.
در عین حال اشغالگران انفجار مهیبی را در شهرک‌های «الطیبه» و «حداثا» به راه انداخته و اقدام به آتش زدن منازل در شهرک «الخیام» در جنوب لبنان کردند.
این حمله در حالی صورت می‌گیرد که تنها یک روز از امضای توافق آتش‌بس با میانجی‌گری آمریکا میان بیروت و تل‌آویو می‌گذرد.


نظرات شما