پیام ویژه

آخرين مطالب

چطوری با استفاده از وب سایت های تبلیغاتی، ملک مورد نظرمان را پیدا کنیم؟ اقتصادي

چطوری با استفاده از وب سایت های تبلیغاتی، ملک مورد نظرمان را پیدا کنیم؟
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - یکی از نیازهای مهم زندگی که از گذشته تا به امروز همراه بشر بوده، نیاز به یک مسکن و سرپناه امن برای زندگی کردنه. در سال های گذشته شاید خرید خونه در تهران و یا سایر شهرهای ایران یک امر بسیار ساده و دست یافتنی محسوب می‌شد. حالا وب سایت های بسیار خوبی در زمینه‌ی درج آگهی املاک وجود دارن، که علاوه بر جستجو ملک، خدمات مهمی هم در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

چند سالی میشه که دنیای اینترنت زندگی همه‌ی ما رو دچار تغییر و تحول های زیادی کرده . دیگه خیلی کم پیش میاد که معطل تاکسی بمونیم، یا خریدهای سوپر مارکتی رو حضوری انجام بدیم! با استفاده از اپلیکیشن و وب سایت های اینترنتی می تونیم تمامی نیازهای اولیه و روزمره زندگی رو بر طرف کنیم.
یکی از نیازهای مهم زندگی که از گذشته تا به امروز همراه بشر بوده، نیاز به یک مسکن و سرپناه امن برای زندگی کردنه. در سال های گذشته شاید خرید خونه در تهران و یا سایر شهرهای ایران یک امر بسیار ساده و دست یافتنی محسوب می‌شد.
اما حالا با توجه به قیمت دلار، مشکلات اقتصادی، تحریم و تورم بالا در کشور خرید یک آپارتمان معمولی هم کار بسیار سخت و دشواری شده. با توجه به همه‌ی این مشکلات و دغدغه‌ها در زمان خرید و یا اجاره ملک، به خوبی تمامی جوانب رو بررسی کنید و با آگاهی کامل اقدام به انجام معامله کنید. چرا که با توجه به وجود این مشکلات هر اشتباه کوچک و یا بزرگی می تونه شما رو دچار ضرر و زیان مالی سنگین و در بعضی از مواقع غیر قابل جبران کنه.
حتما با مطالعه این مطلب تا به اینجا، این سوال در ذهن شما ایجاد شده که: با وجود این دغدغه‌ها چطوری با استفاده از اینترنت و ، وب سایت های اینترنتی ملک مورد نظرمون رو جستجو کنیم؟ آیا این وب سایت ها، قابل اعتماد هستند؟ و جز تبلیغات آگهی های ملک، خدمات و یا کارایی دیگه‌ای هم دارند؟
در جواب به این سوالات باید بگیم: بله. وب سایت های بسیار خوبی در زمینه‌ی درج آگهی املاک وجود دارن، که علاوه بر جستجو ملک، خدمات مهمی هم در اختیار کاربران قرار می‌دن. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما رو با این وب سایت ها و خدمات اون‌ها بیشتر آشنا کنیم.
وب سایت های تخصصی را در اولویت قرار بدید
در زمینه‌ی درج آگهی املاک، دو دسته وب سایت داریم. وب سایت های تخصصی و وب سایت های عمومی درج آگهی. در وب سایت های عمومی علاوه بر آگهی ملک، آگهی های متفرقه زیادی مثل: خرید خودرو، ارائه خدمات، فروش لوازم الکترونیکی و ... درج میشه.
اما در وب سایت های تخصصی، این طور نیست! و فقط آگهی های خرید و فروش ملک به صورت تخصصی منتشر میشه. و به همین دلیل هم وب سایت های تخصصی، از کیفیت بهتری نسبت به وب سایت های عمومی برخوردارند.
علاوه بر کیفیت، تنوع در وب سایت های تخصصی به نسبت سایر وب سایت ها بیشتر است. در نتیجه با جستجو در وب سایت های تخصصی، می تونید در کوتاه ترین زمان به تعداد بیشتری از آگهی های ملکی دسترسی داشته باشید.
راه حل هایی برای تشخیص یک وب سایت مورد اعتماد
فرقی نمی‌کنه برای خرید یک کالای ارزون قیمت به وب سایت های اینترنتی مراجعه می کنید، یا برای جستجوی ملک چند میلیاردی! در هر دو صورت اعتبار یک وب سایت از اصلی ترین گزینه‌هایی است که باید در زمان جستجو باید مورد بررسی قرار بگیره و به اون توجه کنید.
نماد الکترونیکی، یکی از اصلی ترین گزینه‌هاست، که باید بررسی کنید. این نماد رو می تونید در انتهای وب سایت ها مشاهده کنید. یکی دیگه از گزینه‌هایی که می تونه در تشخیص یک وب سایت قابل اعتماد به شما کمک کنه، میزان فعالیت و کیفیت اون وب سایته!
فرض کنید در گوگل عبارت: خرید آپارتمان در مرزداران رو جستجو می کنید، و 10 لینک در صفحه اول می بینید! به طور اتفاقی یکی از وب سایت ها رو انتخاب می‌کنید. سرعت بالا اومدن صفحه، استفاده راحت از خدمات، کیفیت آگهی ها، تصاویر و فیلم های آگهی، خدمات ارائه شده و ... می تونه عامل مهمی برای تشخیص یک وب سایت خوب باشه.
یک وب سایت خوب، و قابل اعتماد، شما رو در سریع ترین زمان به نیازتون می رسونه. همه‌ چیز رو شفاف و واضح نمایش می‌دهد و کیفیت بالایی داره. به عنوان مثال: وب سایت و اپلیکیشن شابش، یک وب سایت بسیار خوب در زمینه‌ی درج آگهی املاکه.
در این وب سایت می تونید در سریع ترین زمان به نیازتون برسید. بیشتر آگهی های این وب سایت همراه با عکس و فیلم های واقعی از ملکه که کار شما رو در مرحله اول بسیار راحت می کنه. علاوه بر این، شما می تونید با فرد آگهی دهنده خیلی راحت و با امنیت بالا ارتباط برقرار کنید. چرا که در تمامی آگهی ها شماره تماس و واتساپ مشاور، لوگوی املاک و عکس مشاور موجوده.
آگهی های وب سایت تخصصی توسط چه اشخاصی ثبت میشه؟
همون طور که در موارد بالا هم اشاره کردیم، به دلیل تخصصی بودن وب سایت و تمرکز روی یک هدف مشخص، بیشتر آگهی های این نوع وب سایت ها توسط آژانس های املاک درج میشه. یکی از نکته های خیلی مهمی که در وب سایت شابش بررسی و ارزیابی میشه، کیفیت و واقعی بودن آگهی هاست.
آژانس های املاک قبل از انتشار آگهی، توسط تیم فروش مورد ارزیابی قرار می‌گیرن، و بعد از امضا تفاهم نامه همکاری، اجازه فعالیت در وب سایت را دارند. تمامی آگهی ها قبل از منتشر شدن در وب سایت، توسط کارشناسان کنترل کیفیت مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. با این وجود، کاربران با خیال راحت ملک مورد نظرشون رو در وب سایت شابش جستجو می کنن.
وب سایت های درج آگهی، علاوه بر آگهی ملک چه خدمات دیگری را ارائه می کنند؟
یک وب سایت خوب در زمینه‌ی درج آگهی، وب سایتی است که علاوه بر درج آگهی، خدمات مفید دیگه‌ای هم در اختیار کاربران قرار بده. به عنوان مثال: وب سایت شابش، علاوه بر درج آگهی، یک پروفایل در اختیار کاربران قرار می‌ده. کاربران با استفاده از این پروفایل این امکان رو دارند که آگهی های مورد پسندشون رو در پنل ذخیره کرده و در نهایت همه‌ی آگهی ها رو با هم مقایسه کنند.
صفحه قیمت خرید خانه ، یکی دیگه از خدمات بسیار مهم و ضروری در وب سایت شابش است. یکی از اصلی ترین دغدغه‌هایی که متقاضیان خرید و یا اجاره خانه دارند، عدم آگاهی از قیمت های جدید در بازار مسکن است. با مراجعه به صفحه قیمت خانه در وب سایت شابش، می تونید از جدیدترین قیمت های خرید خونه در محله های تهران مطلع بشید.
نتیجه گیری:
با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن دنیای اینترنت، خیلی از نیازهای اساسی ما برای زندگی کردن تغییر کرد و شکل دیگه‌ای به خودش گرفت. یکی از این تغییرات، نحوه جستجوی خرید و یا اجاره آپارتمان است. طبق تحقیقات انجام شده، هر فرد به طور معمول برای پیدا کردن یک خونه‌ی ایده‌ آل باید دست کم به 5 املاک مراجعه کنه تا منجر به 6 یا 8 بازدید حضوری بشه.
اما با مراجعه به وب سایت های تخصصی درج آگهی، این امکان برای شما فراهم میشه که به هزاران آگهی ملکی باکیفیت دسترسی داشته باشید. در نتیجه سریع و هوشمندانه تر ملک مورد نظرتون رو جستجو می کنید. و در کوتاه ترین زمان به بهترین نتیجه می ‌رسید. پیشنهاد می کنیم که حتما در زمان جستجو به وب سایت شابش مراجعه کنید. کیفیت بالای این وب سایت می تونه کمک بزرگی به شما بکنه.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/764030/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

به جای گوشی 5 میلیون تومانی می‌توانید شارژر 50 واتی جدید سامسونگ را بخرید!

مالک تیک تاک پس از فروش ویرانه‌ای را تحویل آمریکایی‌ها خواهد داد

به لطف هوش مصنوعی، محل دفن افلاطون سرانجام کشف شد

لباس نظامی روحانیون در جنگ با که؟

مقایسه تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها

ماجرایی تازه برای خریداران طلا؛ مالیات جدید در راه است؟

این بازی بعدی خالق کلش آو کلنز است؛ مبارزه با چاشنی هوش مصنوعی

جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا برای دستگیری 3 هکر ایرانی

سقوط خودرو به دره، 10 فوتی و مجروح برجای گذاشت

سیل بیش از 2600 نفر از مردم را گرفتار کرده است

ماجرای فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله چه بود؟

شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود

این سگ رباتی می‌تواند جهنم به پا کند

گفتگو با پاکبانی که درخصوص حمله ایران به اسرائیل واکنش جالبی داشت

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 8 اردیبهشت 1403

معرفی ارزان ترین گوشی پرچمدار سال با قیمت باورنکردنی

پرچمدار 2024 هواوی درصورت گم‌شدن به‌سادگی پیدا می‌شود

این گوشی‌های شیائومی منسوخ شدند

اسرائیل سرگردان در بحران

حادثه برای مینی‌بوس کارکنان سازمان آب و برق؛ 2 نفر جان باختند

ین ژاپن باز هم سقوط کرد

چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته‌ای استفاده نمی کند؟

واگذاری زمین به 177 خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی

10 کُشته درپی آتش‌سوزی هتلی در جنوب برزیل

بانک مرکزی: کاهش نرخ رشد 12 ماهه نقدینگی تداوم دارد

پیکسل 8a بار دیگر رؤیت شد؛ میان‌رده جذاب گوگل برای رقابت با گلکسی A55

مچاله شدن پراید در تصادف با پژو

استفاده از کولر گازی چه میزان قبض برق را افزایش می‌دهد؟

برنامه/ از حال عزیزان خود باخبر باشید

فرونشست زمین، خودروی پراید را بلعید

چقدر کمتر از دوره برجام نفت می‌فروشیم؟

محتوای جذابی در راه Modern Warfare 3 و وارزون است

مرگ تلخ 2 نفر در رودخانه ارومیه

اوپو گوشی میان‌رده A60 را با طراحی متفاوت دوربین رونمایی کرد

مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان

قیمت گوشت مرغ 239 هزار تومان شد!

آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی در تصادفات: سالانه بیش از 2 هزار نفر!

شارژر 240 وات پیشرفته ریلمی با قیمت بسیار عجیب رونمایی شد

قیمت رانا به کانال 600 میلیونی بازگشت

واژگونی مرگبار خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق

قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ 12 میلیارد تومان ناقابل!

امام جمعه اهواز خطاب به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید

آنر 200 لایت معرفی شد؛ قدرتمند و خوش قیمت با دوربین‌های فوق‌العاده

تاریخ‎نگاری یک‌طرفه

نجات 18 نفر که گرفتار سیل در روستای شادکام بافق شده بودند

آلزایمر ارزی دولتمردان

تردز به ابزار فیلتر کردن عبارت‌های توهین‌آمیز مجهز می‌شود

انفجار گاز در نیشابور، یک فوتی برجای گذاشت

هشدار درباره نفت 100 دلاری و تورم جهانی

محافظ سابق خاتمی: در سال 75 می‌خواستم هاشمی را ترور کنم