پیام ویژه

آخرين مطالب

توزیع سوخت نوروز 1402 آغاز شد/ آمادگی مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توزیع مطلوب و شبانه‌روزی سوخت نوروزی وزارت نفت

توزیع سوخت نوروز 1402 آغاز شد/ آمادگی مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توزیع مطلوب و شبانه‌روزی سوخت نوروزی
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با پیش‌بینی تدابیر لازم، آماده توزیع مطلوب و شبانه‌روزی سوخت نوروزی در سرتاسر کشور شدند.

به گزارش شانا، با آغاز سفرهای نوروزی سال 1402 شمسی، در عمل توزیع سوخت نوروزی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آغاز شد؛ ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اما از ابتدای فروردین برای توزیع سوخت نوروزی آماده شده و گشت‌های نوروزی هر ساله با عنوان «گلگشت» نیز انجام شده است. کارشناسان این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی منتهی به پایان سال و تعطیلات آغاز سال به‌صورت شبانه‌روزی و در گشت‌های متعدد و 24 ساعته بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های عرضه در سراسر کشور به‌ویژه محورهای مواصلاتی پرتردد، نظارت و از روند مطلوب توزیع سوخت در جایگاه‌ها و خدمات‌رسانی مناسب به مسافران در جایگاه‌ها اطمینان حاصل می‌کنند.
جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این از انجام پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین مطلوب سوخت در ایام نوروز خبر داده و گفته بود: در بخش جایگاه‌ها، هماهنگی‌های لازم شده است تا در بخش تعمیرات کارت‌خوان‌ها، طی ایام نوروز مشکلی نداشته باشیم و سوخت‌گیری به‌موقع انجام شود؛ کارت سوخت موردنیاز جایگاه‌ها نیز تأمین شده است و افرادی که فاقد کارت سوخت هستند، می‌توانند از کارت سوخت جایگاه‌دار استفاده کنند، همچنین نرم‌افزار تازه‌ای نیز به‌منظور اعلام خرابی کارتخوان‌ها و ردیابی کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌های عرضه سوخت پیش‌بینی و راه‌اندازی شده است تا کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌های عرضه سوخت در مدت زمان کوتاهی به دست مردم برسد.
بازدید حضوری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مناطق پرتردد کشور در ایام نوروز به‌منظور توزیع مطلوب سوخت نوروزی
علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز ضمن سفر به مناطق پرتردد کشور در اسفند ماه، از نزدیک در جریان روند سوخت‌رسانی و نظارت بر عرضه مطلوب سوخت در ایام تعطیلات آغاز سال نو قرار گرفت. وی در این سفرها افزون بر اعلام اطمینان از مطلوب بودن ذخیره‌سازی‌های سوخت انبارهای نفت در سراسر کشور، بر لزوم مصرف بهینه سوخت و استفاده از سوخت پاک در این ایام تاکید کرد.

پیام ویژه


آمادگی 40 هزار نفره پمپ‌های بنزین درون و برون شهری
اسدالله قلی‌زاده، رئیس صنف جایگاه‌داران کشور نیز پیش از این از آمادگی جایگاه‌های سراسر کشور برای توزیع سوخت در بین مسافران نوروزی خبر داده و تأکید کرده بود: همه جایگاه‌های عرضه سوخت آماده سوخت‌رسانی در ایام نوروز هستند و مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم، همه تدابیر لازم برای ارائه خدمات توزیع سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور اندیشیده شده است و بیش از 4200 پمپ بنزین درون‌شهری و برون شهری با بیش از 40 هزار نفر نیروی فعال، در ایام پایان سال و نوروز فعال هستند.
مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آماده توزیع سوخت شدند
مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در همه نقاط کشور آماده پذیرایی از مسافران نوروزی با توزیع مطلوب سوخت در جایگاه‌ها و نظارت بر روند عرضه سوخت در کشور از مبادی تولید، انبارها تا رسیدن به‌دست مصرف‌کننده اصلی هستند. هزاران نفر از کارکنان تلاشگر ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه این شرکت در شرایطی که اغلب خانواده‌ها در سفرهای نوروزی به سر می‌برند، با حضور شبانه‌روزی در محل کار، از نزدیک بر روند عملیات توزیع سوخت کشور در مبادی تولید پالایشگاهی، انبارهای نفت و جایگاه‌های عرضه سوخت نظارت می‌کنند.
آمادگی کامل منطقه ایلام با گلگشت‌های نوروزی
علی‌اصغر چاغروندی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از آمادگی کامل این منطقه برای عرضه سوخت در جایگاه‌های استان برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این منطقه همچون سال‌های گذشته ضمن تشکیل گروه‌های بازرسی گلگشت نوروزی جهت بازدید از وضع جایگاه‌ها، آماده ارئه خدمات مطلوب به هم‌وطنان و مسافران نوروزی است و کارکنان، صنف جایگاه‌داران و ناوگان حمل ‌و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه تلاش خواهند کرد همه روزه و به‌صورت شبانه‌روزی به‌ویژه در ایام نوروز خدمتی مطلوب برای مسافران فراهم کنند.
معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از راه‌اندازی پنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت استان در محور شباب_حمیل خبر داد. پرویز ایدون گفت: این جایگاه با نام مجتمع خدماتی رفاهی «راه شب» با مجوز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ازسوی بخش خصوصی و زیر پوشش شرکت زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده است.
نودوسومین جایگاه عرضه سوخت لرستان به بهره‌برداری رسید
پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان نیز همزمان با آغاز تعطیلات سال نو، از راه‌اندازی نودوسومین جایگاه عرضه سوخت استان در ازنا و نیز آمادگی این منطقه برای توزیع مناسب سوخت نوروزی خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه، آمار جایگاه‌های عرضه سوخت استان به 93 باب افزایش یافته است.
گشایش جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه لرستان
نخستینجایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهرستان جیرفت در آستانه تعطیلات نوروزی راه‌اندازی شد. سیدباقر نورالدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: اولین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در ناحیه جیرفت به منظور ارائه خدمات مطلوب، سوخت‌رسانی پایدار و استفاده از سوخت پاک و ارزان به بهره‌برداری رسید. با راه‌اندازی این جایگاه، تعداد جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی در استان کرمان به 78 باب رسیده است و به‌زودی 2 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی دیگر نیز در ناحیه جیرفت در چرخه سوخت‌رسانی قرار خواهد گرفت.
همه جایگاه‌های قزوین در مدار سرویس‌دهی
لطف‌الله مسعودی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین نیز در جلسه‌ای با انجمن صنفی جایگاهداران استان از فعال بودن همه جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه قزوین در ایام نوروز خبر داد و گفت و از زحمات کارکنان جایگاه‌ها، شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان خدوم نفتکش در سوخترسانی سال 1401 صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.
وی تشکیل و اعزام گروه‌های بازرسی برای نظارت بر جایگاه‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز را از اقدامات و برنامه‌های عملیاتی منطقه قزوین برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب در این ایام برشمرد.
آمادگی کامل منطقه کهگیلویه و بویراحمد برای سوخت‌رسانی نوروزی
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز برای ارائه سوخت‌رسانی مطلوب به همشهریان و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.
سالار خشایی، مدیر منطقه در این باره گفت:‌ به منظور آماده‌سازی جایگاه‌های عرضه سوخت استان، طرح پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه انجام می‌شود. گروه اعزامی به کل جایگاه‌های عرضه سوخت استان، بازدیدهای مورد نظر را انجام و در صورت مشاهده نواقص برای رفع کامل به مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت و رؤسای شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

پیام ویژه


172 جایگاه سوخت و 77 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی اهواز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
عبدالکریم محمدی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز نیز از نظارت کامل کارشناسان این منطقه در تعطیلات نوروز پیش‌رو خبر داد و گفت: 172 جایگاه عرضه سوخت مایع و 77 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح منطقه برای خدمت‌رسانی به هموطنان و مسافران عزیز در ایام نوروز آمادگی دارد. تمهیدهای ایمنی، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و مراجعان، رعایت حقوق شهروندی و برخورد مناسب با مشتریان، تامین به موقع و عرضه مناسب سوخت، عرضه نکردن سوخت مظروف، آماده به کار بودن همه نازل‌ها و همچنین نظافت محوطه جایگاه‌ها و نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از مهمترین مواردی است که مدنظر قرار گرفته است.
پایش و نظارت بر 230 جایگاه عرضه سوخت گیلان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از پایش، کنترل و نظارت بر 230 جایگاه عرضه سوخت گیلان به مناسبت شروع سال جدید و برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
مجتبی شکوری تأکید کرد: استان گیلان دارای 230 جایگاه عرضه سوخت شامل 130 جایگاه بنزین و نفتگاز و 100 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که از ابتدای اسفند ماه ازسوی واحدهای مختلف فنی، ایمنی و تکریم ارباب رجوع مورد بازدید و پایش قرار می‌گیرند.
وی با اشاره حساس بودن جایگاه‌هایی که در محورهای ورودی و خروجی این استان قرار دارند، افزود: نظافت جایگاه‌ها، آمادگی تجهیزات ایمنی، خرید به موقع فرآورده و مطلوب بودن کمیت و کیفیت سوخت در جایگاه‌ها از اولویت‌های این بازدیدهاست.
آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه البرز در تعطیلات پایان سال و نوروز
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با داشتن 112 جایگاه عرضه سوخت، آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی به مسافران در ایام تعطیل پایان سال و نوروز را دارد. فهیمه قلندرزاده، رئیس روابط عمومی این شرکت گفت: هم‌اکنون 35 جایگاه سی‌ان‌جی، 60 جایگاه عرضه فرآورده سوخت مایع (بنزین و نفتگاز) و 17 جایگاه دومنظوره در پخش منطقه البرز فعال هستند که وظیفه سوخت‌رسانی به شهروندان در تمامی طول سال به ویژه ایام نوروز و تعطیلات را بر عهده دارند. هم‌اکنون به طور میانگین امکان عرضه روزانه بیش از 700 هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده به خودروهای گازسوز وجود دارد و در تمام راه‌های ارتباطی منطقه به شهرهای مهم مسافرپذیر، جایگاه‌ها آماده سوخت‌رسانی هستند.
جایگاه‌های ارومیه آماده خدمت‌رسانی به مسافران
احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه نیز گفت: در آستانه سال جدید و با توجه به موقعیت جغرافیای شهرستان ارومیه و هم‌مرز بودن استان آذربایجان غربی با سه کشور، تمهیدهای لازم برای ارائه خدمات و سوخت‌رسانی مطلوب اتخاذ شده و در این باره تأمین و ذخیره‌سازی به موقع انجام شده است.
وی افزود: استان آذربایجان غربی به دلیل کوهستانی بودن منطقه یکی از نقاط سخت‌گذر کشور به شمار می‌آید که با 165 باب جایگاه عرضه سوخت، هفت شرکت تعاونی حمل و نقل و 197 دستگاه انواع نفتکش مشغول سوخت‌رسانی به مردم عزیز مرکز و شهرهای شمال استان است.
آمادگی 124 جایگاه سوخت استان اردبیل برای استقبال از مسافران
سیدحجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از آمادگی صدرصدی جایگاه‌های عرضه سوخت استان برای خدمت‌رسانی به مردم شریف استان و مسافران نوروزی خبر داد.
وی افزود: کارشناسان و بازرسان طرح نظارت نوروزی منطقه به منظور آمادگی کامل جایگاه‌ها و پایش مراکز عرضه سوخت در شهرستان‌های منطقه اردبیل از نیمه دوم اسفند ماه آغاز به کار کرده و تا پایان 15 فرودین ماه سال 1402 ادامه خواهد داشت.
استفاده از تمامی ظرفیت منطقه چابهار برای خدمات‌رسانی نوروزی سوخت
سیدکیومرث کمالیار، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار در دومین جلسه هماهنگی با مجاری عرضه منطقه ضمن تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های منطقه برای ارائه خدمات مناسب به مردم گفت: با ذخیره‌سازی مطلوب انواع فرآورده‌های نفتی در انبارهای نفت منطقه در پایان سال و تعطیلات نوروز 1402، هیچ مشکلی درباره تأمین و توزیع مطلوب سوخت نخواهیم داشت و مجموعه خدوم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار آماده ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی به مهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی هستند. افزون بر گروه‌های کنترل و نظارت نوروزی که در مسیرهای مهم و مواصلاتی تعیین شده به انجام مأموریت می‌پردازند، کشیک‌های عملیاتی انبارها، تأسیسات گاز مایع، جایگاه‌های عرضه سوخت و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در ستاد منطقه و نواحی تابعه سه‌گانه، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات سوخت‌رسانی مطلوب به مردم شریف هستند.
آمادگی منطقه میاندوآب برای سوخت‌رسانی در تعطیلات نوروز 1402
سیدجواد فیض‌حسینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب نیز از آمادگی کامل کارکنان و جایگاه‌های عرضه سوخت جنوب استان آذربایجان غربی برای ارائه سوخت‌رسانی مستمر و خدمات مطلوب‌تر به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد و افزود: طرح پایش، کنترل و نظارت بر عملکرد وضعیت عمومی 104باب جایگاه عرضه سوخت جنوب استان آذربایجان غربی از 16اسفند ماه سال جاری توسط گروه کارشناسان واحدهای بازرگانی، عملیاتی، اچ‌اس‌ائی، روابط عمومی، سی‌ان‌جی و تأمین و توزیع در منطقه میاندوآب آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

پیام ویژه


وی با اشاره به فعالیت 29 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و 75 جایگاه پمپ بنزین و سه نمازخانه بین‌راهی فعال در جنوب استان آذربایجان غربی اظهار کرد: همه مجاری عرضه سوخت با کارکنان زحمت‌کش به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت بی‌دغدغه، توأم با رضایت‌مندی برای مسافران نوروزی و همشهریان عزیز با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند.
استقبال از مسافران نوروزی در جایگاه‌های سوخت ساری
با تدابیر و تمهیدهایی که برای سوخت‌رسانی اندیشیده شده است، مشکلی در تأمین سوخت و نحوه توزیع آن و دیگر خدمات وجود ندارد. سبحان رجب‌پور در این باره گفت:‌ با توجه به بررسی‌ها پیش‌بینی می‌شود افزایش 20 درصدی مصرف بنزین در نوروز 1402 در استان مازندران داشته باشیم که با همت مردم در رعایت الگوی مصرف و همچنین استفاده بیشتر از سی‌ان‌جی می‌توان افزایش مصرف سوخت فسیلی را تا حدی کاهش داد و از آلودگی بیشتر زیست‌محیطی جلوگیری شود. گشت‌های کنترلی در مدت یک ماه گذشته طی چند مرحله از جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شد و با رفع نواقص موجود به استقبال مسافران نوروزی خواهیم رفت.
افزایش بازدیدهای کنترلی از جایگاه‌های سوخت هرمزگان
گروه‌های پرشمار بازرسی از مجاری عرضه با حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت هرمزگان شرایط و آمادگی تجهیزات فنی سوخت‌رسانی را برای خدمت به مسافران نوروزی پایش می‌کنند.
احمد سالاری‌فر، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: با توجه به پیش‌بینی مقامات استان مبنی بر سفر تعداد قابل توجهی از هموطنان در ایام نوروز به هرمزگان و پس از جلسه هم‌اندیشی با مدیران مجاری عرضه استان، تیم‌های نظارتی در ساعات مختلف شبانه‌روز به جایگاه‌های عرضه سوخت اعزام شده‌اند و شرایط خدمت‌رسانی را از لحاظ تجهیزات فنی و نرم‌افزاری کنترل می‌کنند. هیچ کمبودی در عرضه سوخت به مجاری عرضه استان وجود ندارد و به هر میزان که نیاز باشد فرآورده به جایگاه‌های درخواست کننده بارگیری و ارسال خواهد شد.
وی از شهروندان و مسافران نوروزی خواست برای سوخت‌گیری بهینه و نبود صرف وقت و معطلی در جایگاه‌ها؛ کارت سوخت خودرو شخصی خود را به همراه داشته باشند و از آن استفاده کنند و ضمن برنامه‌ریزی مناسب در ساعات خلوت به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه کنند.
اجرای آمادگی منطقه میاندوآب جهت سوخترسانی مطلوب در تعطیلات نوروز1402
سیدجواد فیض حسینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از آمادگی کامل کارکنان و جایگاه‌های عرضه سوخت جنوب استان آذربایجان غربی برای ارائه سوخت‌رسانی مستمر و خدمات مطلوب‌تر به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: به منظور آمادگی شبانه‌روزی جایگاه‌ها جهت عرضه سوخت مستمر با ارائه خدمات جانبی، رفاهی در ایام تعطیلات نوروز، طرح پایش، کنترل و نظارت بر عملکرد وضعیت عمومی 104 باب جایگاه عرضه سوخت جنوب استان آذربایجان غربی از شانزدهم اسفندماه امسال ازسوی گروه کارشناسان واحدهای خدمات بازرگانی، عملیاتی، اچ‌اس‌ئی، روابط عمومی، سی‌ان‌جی و تأمین وتوزیع درمنطقه میاندوآب آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
ادامه طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه اصفهان
طرح نظارتی با عنوان پایش، کنترل ویژه و نظارت نوروز بر جایگاه‌های سوخت استان به منظور آمادگی‌های لازم و کنترل‌های مستمر به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به‌ویژه مسافران نوروزی در ایام نوروز آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
عبدالله گیتی‌منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از اجرای طرح کنترل و نظارت بر مجاری عرضه ‌در مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی استان خبر داد و گفت: استان اصفهان دارای 356 جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز و 164 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که ازسوی واحدهای سامانه هوشمند سوخت، مهندسی فرآورده‌ها، روابط عمومی، بازرگانی، سی‌ان‌جی، حراست، نظارت و بازرسی و حراست بازدید و پایش می‌شوند.
وی با اشاره به حساس بودن جایگاه‌هایی که در محورهای ورودی و خروجی استان قرار دارند، افزود: نظافت نمازخانه‌ها، آمادگی تجهیزات ایمنی، خرید به موقع فرآورده و مطلوب بودن کمیت و کیفیت سوخت در جایگاه‌های عرضه از اولویت‌های بازدید طرح نظارتی است.
طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه کرمان
سیدباقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح کنترل و نظارت بر عرضه ‌سوخت در مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور آمادگی ‌لازم و بررسی‌های مستمر برای خدمت‌رسانی مطلوب به هموطنان عزیز انجام می‌شود. ‌ وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب‌تر و ارتقای سطح کمی و کیفی مجاری عرضه در ایام نوروز بیان کرد و گفت: الزامی است مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت نسبت به حضور ‌فعال و کنترل فعالیت جایگاه و خرید به‌موقع فرآورده‌های نفتی در جهت ارائه خدمات مطلوب در تعطیلات عید نوروز به هموطنان عزیز اقدام کنند. ‌

پیام ویژه


آمادگی منطقه سبزوار برای سوخت‌رسانی مطلوب در ایام نوروز
غلام‌محمد احمدی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار نیز گفت: این شرکت برای ارائه خدمات نوروزی به مسافران عزیز آمادگی کامل دارد.
وی افزود: با اتخاذ تمهیدات لازم و همچنین هماهنگی‌های انجام شده، تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در غرب خراسان آماده سوخت‌رسانی به هموطنان در ایام تعطیلات عید نوروز هستند و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع به موقع سوخت مسافران وجود ندارد.
وی تأکید کرد: تلاش مضاعف خواهیم کرد تا در این ایام خادمین خوبی برای زائران آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) باشیم تا این عزیزان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سوخت مورد نیاز خود را از مجاری عرضه دریافت کنند.
آمادگی 2000 سوخت‌رسان برای سوخت‌رسانی نوروزی در منطقه همدان
امین روستایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از تأمین و توزیع هشت درصد از سوخت مورد نیاز کشور از انبارهای نفت این منطقه خبر داد و گفت: 2 هزار سوخت‌رسان برای ارائه خدمات سوخت‌رسانی نوروزی در منطقه همدان آماده هستند.
وی با اشاره به اینکه سهم استان از جمعیت کل کشور 2 درصد است، گفت: نزدیک هشت درصد سوخت مصرفی سراسری از منطقه همدان تأمین می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان همچنین از تمهیدها و برنامه‌ریزی منطقه همدان برای پیشواز عید 1402 و آمادگی حدود 2 هزار نیرو شامل کارکنان شرکت، رانندگان نفتکش، مالکان و عوامل شاغل در جایگاه‌ها برای ارائه خدمات سوخت‌رسانی در نوروز 1402 در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خبر داد.
تشدید نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت کرمانشاه در نوروز 1402
ابراهیم پوریزدانی، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از فعالیت همه جایگاه‌های عرضه سوخت استان در ایام نوروز 1402 خبر داد.
وی تأکید کرد: تأمین سوخت مورد نیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در همه ایام از اولویت‌های شرکت بوده و همه 163 جایگاه استان از آمادگی کامل برای عرضه سوخت و ارائه خدمت به مراجعان در ایام نوروز برخوردار هستند. ‌
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تهیه فهرست کشیک منطقه، اعمال تمهیدهای ذخیره‌سازی به موقع و مناسب انواع فرآورده‌های نفتی را از جمله اقدام‌های این شرکت برای سوخت‌رسانی مطلوب در ایام تعطیلات نوروزی برشمرد.
به گفته پوریزدانی، بازدید و نظارت‌های نوروزی از جایگاه‌های عرضه سوخت استان در قالب چهار گروه از 23 اسفندماه آغاز شده است و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.
آغاز بازدیدهای نوروزی از جایگاه‌های فارس
اسداله طاهری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: به منظور خدمات‌رسانی و سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم در ایام نوروز، تمامی 442 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی استان پایش و کنترل می‌شوند.
وی از آمادگی کامل این منطقه برای سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز در استان خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، تیم‌های کنترل و نظارت منطقه بازدید از مجاری عرضه سوخت را آغاز کردند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از جمله اقدام‌های این شرکت برای سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروز را شامل مواردی نظیر اعزام گروه‌های عملیاتی به‌منظور پایش 310 جایگاه سوخت مایع و 132 جایگاه سی‌ان‌جی، تشکیل نشست‌های هماهنگی با مالکان جایگاه‌ها، هماهنگی با مبادی تأمین درباره ارسال به‌موقع و روزآمد کردن سامانه‌های فروش برشمرد.
آغاز طرح نظارت بر عرضه سوخت‌رسانی نوروزی در منطقه تهران
کارگروه نظارتی منطقه در قالب طرح نظارت بر سوخت‌رسانی نوروزی از 25 اسفندماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی (15 اسفندماه 1402) به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
فریدون یاسمی، مدیر منطقه تهران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آغاز این طرح در منطقه تهران خبر داد و گفت: این کارگروه برای بهبود روند سوخت‌رسانی و تکریم شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت را پایش و کنترل می‌کنند.
همه مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آمادگی خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی را دارند که موقعیت مکانی و اطلاعات این جایگاه‌ها در اپلیکیشن پمپ بنزین یاب (سامانه باک) بارگذاری شده است.
هموطنان گرامی در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه برای اطلاع از وضع کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.ir مراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان 09627 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1060459/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

مایکروسافت از هوش مصنوعی VASA رونمایی کرد؛ ساخت چهره‌های سخنگو از روی عکس

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

دارندگان کارت سوخت بخوانند

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

ماجرای توییت یک فعال اقتصادی علیه اسرائیل و حمله مجری شبکه منوتو با دروغ پراکنی به او

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

پزشکان پایبند تعرفه‌های قانونی نیستند

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

همتی به رئیسی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند/ ویدئو

فراجا: با رفتار اشتباه احتمالی ماموران در برخورد با بی‌حجابی برخورد خواهد شد

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

سامسونگ حذف یکی از نرم‌افزارها را در One UI 6.1 غیرممکن کرد

ترخیص 2 هزار و 500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک

واکنش عباس عبدی به توئیت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره برخود با بی حجابی

پردازنده دیمنسیتی 6300 مدیاتک برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد

تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها چه زمانی مشخص می‌شود؟

خرید سه‌بعدی کالاهای جدید به اپل ویژن پرو اضافه شد

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

بایدن در آستانه شکست؟

آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد | ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره حمله اسرائیل به ایران

لاوروف: ایران خواهان تشدید تنش نیست

انتخاب رشته‌ آزمون دوره دکتری از اول اردیبهشت آغاز می‌شود

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

پوکو M7 5G در راه است؛ نسخه ری‌برند شده Redmi 13 5G

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

آتش سوزی در پایتخت اندونزی 7 کشته برجای گذاشت

گزیده‌های نفتی هفته

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس/ بازداشت فردی که تهدید کرد خود را نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران منفجر می‌کند/ ویدئو

تلویزیون‌های گیمینگ سری 2025 ردمی شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شدند

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس/ بازداشت فردی که تهدید کرد خود را نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران منفجر می‌کند

واژگونی پراید حادثه آفرید

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس