پیام ویژه - گیم فا / منابع آگاه به Insider Gaming گفتهاند که مدیریت شرکت Activision از هیجانات اخیر حول بازی Battlefield 6 مطلع است اما نگرانیای برای پیشی گرفتن این فرنچایز از Call of Duty ندارد.
به گفته منابعی که به دلیل صحبت درباره مکالمات داخلی شرکت Activision خواستار ناشناس ماندن شدند، اگرچه Activision به دقت Battlefield را زیر نظر دارد اما نگران رقابت این بازی با فرنچایز پرچمدار خود نیست.
بازار ![]()
گفته میشود مدیریت Activision معتقد است Call of Duty «بزرگتر از آن است که شکست بخورد» و برای سالهای آینده نیز به عنوان یک فرنچایز سودآور با انتشار سالانه باقی خواهد ماند. در زمان نگارش این مطلب، انتشار سالانه Call of Duty برای حداقل چهار سال آینده برنامهریزی شده است.
عنوان امسال Call of Duty با نام “Black Ops 7” از نظر کسانی که با برنامههای بازی آشنا هستند و علیرغم مشکلات اولیه در توسعه عنوانی «قوی» توصیف میشود.
نکته جالب اینجاست که Call of Duty امسال در فضایی نسبتاً آیندهنگرانه شبیه به Battlefield 6 اتفاق میافتد و هر دو بازی مخاطبان مشابهی را هدف قرار دادهاند. مشخص نیست آیا این رقابت مستقیم روی Call of Duty تأثیر خواهد گذاشت یا خیر، اما در حال حاضر Activision فکر میکند چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
باید به حالت Battle Royale در Battlefield 6 توجه کرد که به عنوان بخش رایگان همراه بازی اصلی عرضه خواهد شد. اگر EA بتواند بخش قابل توجهی از بازیکنان Call of Duty: Warzone را که در چند سال اخیر کاهش یافتهاند جذب کند، ممکن است تأثیر منفی بر پایه بازیکنان بلندمدت Call of Duty داشته باشد.