پیام ویژه - فارس / ارتش اشغالگر اسرائیل امروز در اطلاعیهای از دو حمله جداگانه در جنوب لبنان از سوی نظامیان این رژیم خبر داد.
به گفته رادیو ارتش اسرائیل، نظامیان این رژیم در ارتفاعات علی الطاهر در دو مرتبه اقدام به تیراندازی کردهاند.
ارتش اشغالگر مدعی شد که در هر دوبار به سوی افراد مسلح شلیک کرده؛ ادعایی که به شدت از سوی حزبالله رد شده است.