پیام ویژه - تسنیم / مدیرعامل روس اتم بیان کرد که در هفتههای آینده متخصصان این شرکت به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
الکسی لیخاچف، مدیرعامل "روساتم" امروز جمعه در اظهاراتی گفت: اگر اوضاع درباره ایران بدتر نشود، متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
وی افزود: روساتم آماده حل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.