- نوشته شده توسط:
پیام ویژه
-
شنبه ۶ تير ۱۴۰۵
پیام ویژه - فارس / رسانههای لبنانی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دو بار منطقه نبطیه الفوقا را بمباران کردند.
پیام ویژه - فارس / رسانههای لبنانی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دو بار منطقه نبطیه الفوقا را بمباران کردند.
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...