پیام ویژه

آخرين مطالب

پیام هنیه به رهبرانقلاب بين الملل

پیام هنیه به رهبرانقلاب
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌‌وگو با علی اکبر ولایتی ضمن قدردانی از مواضع ایران در مورد فلسطین گفت: به مقام معظم رهبری و ملت ایران سلام و درود می‌فرستم.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در ادامه تماس‌های خود با رهبران مقاومت فلسطین، روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس تلفنی گفت‌وگو کرد.
مشاور مقام معظم رهبری با تبریک پیروزی ها و موفقیت های فرزندان غیور ملت فلسطین و حماس به عنوان یکی از نیروهای مهم و تاثیرگذار در جهاد ارزشمند و تعیین کننده فلسطین و همچنین تسلیت شهادت جمعی از مردم مظلوم و از جمله زنان و کودکان فلسطینی گفت: مردم شریف فلسطین بیش از ربع قرن در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت کرده اند، با این جنایتکاران جنگیده اند و شهید داده اند و نشان دادند که پرچمدار بیداری اسلامی هستند و امام خمینی(ره) هم سال ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار تلاش برای رهایی ملت ایران، برای رهایی فلسطین نیز تلاش نمودند و جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام فرمودند.
ولایتی در ادامه تاکید کرد: حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) نیز با همان صلابت و جدیت این راه را ادامه داده اند و همواره بر حمایت همه جانبه از مردم فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان اسلام تاکید فرمودند و جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته در این صراط مستقیم الهی لحظه ای به خود تردید راه نداده و به حمایت های خویش از فلسطین ادامه داده است. 
وی تاکید کرد: ان شاء الله به زودی پیروزی به دست خواهد آمد و شما مصداق بارز جهاد در عصر حاضر هستید و مردم شریف فلسطین نشان داده اند با پرچمداری شما همواره پیشتاز حرکت آزادی بخش در جهان اسلام هستند.
ولایتی با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی، شهید راه قدس که جان خود را در این راه نثار کرد و خدمات بزرگی به برادران فلسطینی ارائه نمود، به روح پاک شهدای گرانقدر مقاومت و همه شهیدان ادای احترام نمود.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هم ضمن قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در مسئله فلسطین گفت: از مواضع و مطالب ارزشمند و قوی جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنم و مایل هستم از طریق جنابعالی به مقام معظم رهبری و ملت ایران سلام و درود بفرستم و تاکید نمایم که جمهوری اسلامی ایران یکی از کشور های پیشرو برای حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف است و به لطف خداوند در سنگر نخست امت اسلامی برای دفاع از قدس، ارزشهای اسلامی و فلسطین حضور داریم.
وی افزود: به نظر ما آنچه در فلسطین در جریان است یکی از حلقه های زنجیره کشمکش بی امانی است که خود آن یک حلقه پیشرفته برای آزادی فلسطین محسوب می شود و هم اکنون نبرد گسترده ای در جریان است که به نام نبرد قدس و به خاطر قدس می باشد.
رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: مقاومت، نماد قهرمانی و قدس هم سمبل قداست و پاکی است و قداست و قهرمانی در کنار یکدیگر قرار دارند و الحمدلله ملت فلسطین در همه جا یکپارچه شده اند و این نبرد برای حمایت از قدس و مسجد الاقصی با اتحاد همه فلسطینی ها ادامه دارد و معتقدیم آنچه در جریان است به منزله یک تحول بزرگ محسوب می شود که باید بر اساس آن برنامه خود را پی ریزی کنیم و از آن برای ساختن یک واقعه بزرگ بهره ‌برداری نماییم و از خداوند مسئلت داریم که اسلام و مسلمین را چه در فلسطین و چه در ایران پیروز گرداند.
اسماعیل هنیه در پایان افزود: سلام و درود ما را به مقام معظم رهبری اعلام بفرمایید و از خداوند می خواهیم همه شهدای اسلام، ایران و به ویژه شهید سردار سلیمانی را مشمول عنایت خود قرار دهد. 
ولایتی هم در پایان ضمن تقدیر از این تلاش، شجاعت، تدبیر و ایستادگی اظهار امیدواری کرد به زودی و پس از پیروزی، در ایران با مقام معظم رهبری دیدار صورت گیرد.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/663313/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آخرین پیام‌های ادوارد اسنودن به جامعه بیت کوین

برنامه/ کیف پول سخت افزاری

سعید جلیلی در سه قاب

«مرز مهران» انتخاب 60 درصد زائران اربعین 1403

وطن امروز: میراث رئیسی امتیازی ویژه برای دولت پزشکیان است

14 شهید و زخمی در حمله پهپادی اسرائیل به نابلس

هشدار انگلیس به ترامپ: پیروزی پوتین در جنگ به نفع آمریکا نیست

ثبات در بازار سکه و ارز؛ طلا افزایشی ماند

خریدار گلکسی واچ اولترا از مشکل عجیب این ساعت پرچمدار می‌گوید

امام جمعه کرمانشاه: مرصاد، مدال افتخار مردم شریف استان کرمانشاه است

لباس تیم المپیک ایران؛ آخه این چیه؟!

زاکانی باز هم پوششی شد

بولتون: نتانیاهو باید به شدت نگران رئیس‌جمهور شدن هریس باشد

نشریه انگلیسی بازگشت ترامپ را «اتفاق بدی برای دولت اوکراین» می‌داند

حاشیه‌های امتحانات نهایی همچنان ادامه دارد

دفع این خطر فقط کار پزشکیان است

بازگشایی دفتر کمک‌های بشردوستانه سوئیس در افغانستان

خبر مهم برای بازنشستگان؛ زمان واریز وام اعلام شد

اینترنت ماهواره‌ای بومی در راه است

سهامداران عدالت در مرحله جدید چقدر سود دریافت می‌کنند؟

انتقاد نماینده سابق پارلمان اروپا از حضور اسرائیل در المپیک پاریس

سازمان ثبت اسناد: 7 مرداد هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود

وضعیت زنان غزه بدون روتوش

تامین ارز از مرز 22 میلیارد دلار عبور کرد

نامه خاندوزی به مخبر در تشریح آخرین وضعیت خزانه دولت سیزدهم

اطلاعیه اتاق بازرگانی درباره تعطیلی 7 مرداد

گوگل مدل‌های هوش مصنوعی جدید با قابلیت حل مسائل ریاضی پیچیده معرفی کرد

قتل 2 مرد جوان با چاقو در گیم‌نت

مدیریت بحران کشور: هشدارها در مورد گرما را جدی بگیرید

انهدام سنگرها و نیروهای اوکراینی توسط هواپیمای تهاجمی ارتش روسیه

هگمتانه ثبت جهانی شد

جهان با ضعیف ترین رشد اقتصادی مواجه است

فرانسه آماده مقابله با حملات سایبری در المپیک پاریس

بازی/ 3DTuning؛ تجربه‌ای واقعی برای عشاق تیونینگ

اعتراض 75 نهاد آمریکایی به تسلیح رژیم صهیونیستی از سوی واشنگتن

افزایش قدرت چانه‌زنی در میدان دیپلماسی با توسعه صنعت پتروشیمی

کاهش 14 درصدی درآمد بزرگترین بانک انگلیس

اجازه دهید سبک زندگی شخصی نیروهای جوان در کار تخصصی شان تاثیر نگذارد/ نسل جدید از ریاکاری و تظاهر خوشش نمی‌آید/ دیده‌اند که همه مدیرانی که در این دو دهه اختلاس کردند، گرینش شده بودند

همه معتقدند موفقیت پزشکیان آخرین شانس است/ حس بقا باعث می‌شود که کارشکن‌ها کنترل شوند/ رفع فیلتر و کنارگذاشتن گشت ارشاد می‌تواند امید ایجاد کند که مشکلات بنیادین را با حمایت مردم حل کنند

اورژانس: گرمازدگی 225 نفر را راهی بیمارستان‌ها کرد

آپدیت HyperOS 2.0 برای کدام‌یک از دستگاه‌های شیائومی ارائه نخواهد شد؟

هاآرتص: نتانیاهو استاد ارائه اظهارات توهم‌آمیز است

دمای گرم‌ترین مناطق کشور در شبانه‌روز گذشته چند درجه بود؟

نتایج خودروهای وارداتی اعلام شد؛ فرصت 5 روزه برای واریز وجه

خبرهای ناخوش از گلکسی اس 25 اولترا؛ پرچم دار جدید سامسونگ ناامید کننده است؟

تأکید آیت الله سیستانی بر حفظ نظافت در زیارت اربعین 1403

ابراز تمایل بلاروس به توسعه همکاری با کره‌شمالی

صعود صنعت پتروشیمی ایران به قله‌های پیشرفت

شهیدی که پس از 37 سال به آغوش مادر بازگشت

هیچ ناحقی را برنتابید/ بکوشید منطق درونی و حقیقی خشم و ناخرسندی مردم را درست دریابید/ از اعتراف به اشتباه و پوزش خواهی از مردم و جبران در هر بخش از دولت، دریغ نکنید/ از حق منتقد و مخالف و دگراندیش برای بیان بی‌هراس دیدگاه‌شان دفاع کنید