پیام ویژه - زومیت / آمار جدید از بازار تبلت هند، از رتبهی اول سامسونگ در آن کشور حکایت دارد.
سامسونگ در نیمهی نخست سال 2025 جایگاه نخست خود را در بازار تبلت هند حفظ کرد. بر اساس آمار جدید IDC، این شرکت با عرضهی 886 هزار تبلت توانست سهمی 41٫3 درصدی از بازار بهدست آورد.
بازار ![]()
آمار جدید سامسونگ نسبتبه 1٫43 میلیون دستگاه در سال گذشته از افت عرضه خبر میدهد؛ اما حجم عرضه در کل بازار تبلت بیش از 30 درصد کاهش داشت؛ چون خریداران برای خرید تبلت کمتر هزینه میکنند.
لنوو با فروش 264 هزار دستگاه و سهم 12٫3 درصدی در رتبهی دوم قرار گرفت و اپل با فروش 253 هزار آیپد و سهم 11٫8 درصدی جایگاه سوم را دارد.
پس از اپل، شیائومی با 244 هزار دستگاه (11٫4 درصد) و ایسر با 196 هزار دستگاه (9٫1 درصد) قرار دارند. برتری سامسونگ همچنان بر پایهی مدلهای پرچمدار، نمایشگر اولد، قلم S Pen و ابزارهای هوش مصنوعی است که آن را از محصولاتی مثل لنوو تب پلاس و آیپد اپل متمایز میکند.
سامسونگ میخواهد 4 سپتامبر (13 شهریور) و در نمایشگاه IFA سری گلکسی تب S11 را معرفی کند. این سری شامل دو مدل گلکسی تب S11 و گلکسی تب S11 اولترا خواهد بود که قیمتشان بین 860 تا 1700 دلار پیشبینی میشود.
با وجود کوچکشدن بازار، سهم 41 درصدی سامسونگ نشان میدهد این شرکت فاصلهی زیادی با رقبا در هند دارد.