شنبه ۶ تير ۱۴۰۵
سیاسی

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
پیام ویژه - صدا و سیما /وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس تلفنی، ضمن قدردانی از حسن میزبانی دولت و ملت پاکستان از دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، و هیأت ...
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - صدا و سیما /وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس تلفنی، ضمن قدردانی از حسن میزبانی دولت و ملت پاکستان از دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، و هیأت همراه، ابراز امیدواری کرد که تفاهمات و توافقات حاصل‌شده در جریان این سفر، در سطوح مختلف با جدیت پیگیری و عملیاتی شوند.
وزیر امور خارجه پاکستان نیز ضمن قدردانی از سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه کشورمان را در جریان اقدامات و پیگیری‌های مقامات پاکستانی برای رفع توقیف خدمه ایرانی کشتی لنور-داوینا قرار داد.
وزرای خارجه دو‌کشور همچنین ضمن مرور آخرین روند تحولات دیپلماتیک جاری، بر تداوم همکاری ها و رایزنی های نزدیک با هدف برقراری دائمی صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.


نظرات شما