پیام ویژه - آخرین خبر /فرمانده وقت کل سپاه در دفاع ۸ ساله در مصاحبه با شبکه نیوزنیشن آمریکا:
تنگه هرمز هیچ ارتباطی با دولت آمریکا ندارد و مربوط به دو کشور منطقهای است و همه دنیا از آن استفاده میکنند.
ما صاحب این تنگه هستیم و اجازه دخالت آمریکاییها را نمیدهیم.
ایران طی ۴۷ سال گذشته با نجابت در مورد تنگه هرمز رفتار کرده است.
مسائل زیست محیطی، امنیت تنگه و بیمهها هزینههایی برای کشور ایران دارد که کسانی که از این تنگه منتفع هستند باید بپردازند و نباید توقع داشت که این هزینهها از جیب شهروندان ایران پرداخت شود.